Wednesday, January 14, 2009

Guardian Angel

Tengah mnaip nih huhuhuhuhu aku dlm bdebar2 dan terkejut gilak dah ler perangai huduh aku nih mmg mudah gabra... aper x nyer... setiap hr aku WAJIB membuka STACYFRENZ OFFICIAL BLOG utk mngetahui apa perkembangan terbaru or aper jer lah kwn2 kta coret kat dlm tu... bila aku area blog ... aduh tekejoit den... apasal dah ader blog aku kt dalam tu... utk pengetahuan yg baca blog aku nih... (ader ker nak baca blog kt cni) uhhuhuhuh tq ... bulan 12 hr tuh aku sajer nak test power mbuat blog nih... kan aku nih buta IT... cuma aku x nak heboh coz aku mmg x der masa nak update... n nak luahkan aper2 jer kt daam ht nih kt cni uhuhhuuhuh... Tq tu adik YANTACY mnmbahkan lg bahan2 kt dalam ni....

Guardian Angel... heheheheh layak kah aku di panggil nama tu???? sebenarnya nama tu di beri dr seorg sahabat... budak sabah... entahlah knapa dia gelar aku dengar nama Guardian Angel... Tq Jed...then, aku tmbahlah The Heaven tu... kunun2 nyer PENJAGA SYURGA lah aku ni... pdahal... dosa bkn main mlmbak.. heeheheheeh aper pon... tq to u ol yg sudi singgh kat cni... aku ader masa aku akn tmbhkan lg dan indahkan lg blog aku nih... (Under Construction) lah ni kiranya....

3 comments:

n e b e January 14, 2009 at 9:14 PM  

muakakakakaka..lalalalala..welcome to blogger world.rajin2 la update ya kaka..miss u much2..

Yan-Jessa January 15, 2009 at 12:37 AM  

kak meyyyy2 no tq2 bah..huhuh=( sia x tambah apa2 pon..sia tlong tgk2 jak blog akak ne..hahah =p

IslandLady January 15, 2009 at 12:46 AM  

Lady >>>>>>>>> Nebess

ehehheh tq mjenguk kt blog akak nebess... insyaAllah.. dr semasa ke semasa akak cuba update yer.. heheehehe...

Lady>>>>>>>>> Yan2

adikkkk ehehheh jasa kamoo sentiasa dlm inatan...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP