Monday, January 12, 2009

Selamat Tinggal 2008

Selamat tinggal 2008.... huh sedih plak nak ungkapkan kata2 tu... aper pon cmner berat rasa hati nak tingglkan tahun ni... hidup harus di teruskan jua aper omputeh kate.. "life must go on" org htam aku x tau plak kate aper... Tahun 2008 ni bnyak mngajar aku apa erti PERSAHABATAN... aku yg dulu mmg susah nak berkawan x sgka penglibatan aku dlm STACYFRENZ membuatkan aku rasa rapat jer dgn semau kwn2 x kira nun jauh di utara.. di selatan... di timur (tp timor2 x der ar...) di ceruk2 pedalaman.. (saper erk?) 2008 juga memberi bnyak knangan terindah buat diriku... dan pahitnya bila arwah nenek tercinta telah mninggalkan kami utk selamanya.. (semoga roh mu di cucuri rahmat nenda tersayang... abadilah di sana.. bsama ayahndaku tercinta" ku merindui mu ayah... ku juga akn bersama mu bila tiba masanya nanti... al-fatihah) ..... Semoga tahun 2009 nanti akan terus memberi sinar dan kebahagiaan buat diriku keluarga dan teman2.. aminnnnnnnnn

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP